Bestellen & bezorgen
Retourneren & annuleren
Waardebonnen & e-tickets
Defect & garantie
Account & voorkeuren
Veelgestelde vragen
Hoe volg ik mijn bestelling?
Hoe retourneer ik mijn producten?
Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:
1. Ga in je account naar 'Gewonnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren
2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'
3. Vul het formulier in
4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking
5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt
6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.
Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.
Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.
Wat is de status van mijn retourzending?
Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.
Mijn product is beschadigd of incompleet geleverd
Mijn product is beschadigd geleverd
Is je bestelling defect bij je aangekomen? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Mijn product is incompleet geleverd
Mis je 1 of meerdere onderdelen in je bestelling? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je wel hebt ontvangen en een duidelijke omschrijving van wat er mist. Zo kunnen we meteen zien wat er aan de hand is.
Mijn product is kapot gegaan
Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Ik kan niet inloggen. Wat nu?
Dit kan 1 van de volgende oorzaken hebben
- Je hebt nog geen account aangemaakt, deze kan je aanmaken via: https://www.vakantieveilingen.nl/registreren.html
- Je hebt het aangemaakte account nog niet bevestigd via de sms verficiatie. Vraag deze opnieuw aan via deze pagina.
- Jouw wachtwoord klopt niet met je e-mailadres. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag het dan opnieuw aan of maak gebruik van de 'Stuur magische inlog link'
Formule 1 Imola
Met grote spijt hebben wij zojuist het bericht ontvangen dat na overleg is besloten het Grand Prix-weekend in Imola niet door te laten gaan.De beslissing is genomen omdat het niet mogelijk is het evenement veilig te laten doorgaan voor de fans, de teams en het personeel.
Aangezien wij bovenstaande informatie nog maar net via de officiële Formule 1 kanalen hebben ontvangen en wij nog geen informatie van de promotor van het evenement hebben ontvangen, zullen wij u de komende dagen op de hoogte houden van wat er verder gaat gebeuren.