Klantenservice

Winnen & betalen

Ga in jouw account naar 'Gewonnen veilingen' en klik bij het betreffende product op 'Betalen'. Heb je een Nederlandse bankrekening? Dan zijn de volgende betaalmethoden beschikbaar:

- iDeal

- Creditcard (bijvoorbeeld Visa & Mastercard)

- PayPal: betaal eenvoudig met Paypal. Handig te gebruiken voor betalingen buiten Nederland

- Bancontact: voor betalingen vanuit België


Heb je een ticket of waardebon gewonnen? Als je het hoogste bod hebt uitgebracht en daarna niet gelijk betaalt, ontvang je van ons meerdere betalingsherinneringen per mail. Ook sturen we je een herinnering per SMS.


Als de veiling na 14 dagen niet betaald is, worden er 14,50 euro aan herinneringskosten in rekening gebracht .


Betaal je niet binnen 30 dagen? Dan dragen we het bedrag over aan het incassobureau. 


Win je een product? Dan krijg je meerdere herinneringen per mail en sms. Heb je na 5 dagen nog niet betaald, dan wordt de veiling geannuleerd en ontvang je het product niet.




Wat vervelend dat je tijdens het betalen een foutmelding krijgt.


Het helpt de meeste van onze klanten door de betaling vanaf een vaste pc te voldoen en de cookies te wissen.


Krijg je een fout melding in onze app en heb je alleen de mogelijkheid om mobiel te betalen? Probeer het dan eens via de browser op je telefoon of mobiel device.


Kom je er nog steeds niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.



Controleer in je account bij 'Gewonnen veilingen' de status van de veiling. Binnen een uur na betaling zou de status op 'betaald' moeten staan. Vanuit je account kun je ook de factuur downloaden.

We raden je aan om de veiling binnen 5 dagen te betalen. Als je de betaling niet gelijk verricht, ontvang je van ons eerst een betalingsherinnering per e-mail. 


Indien het verschuldigde bedrag na 20 dagen nog niet op de rekening van VakantieVeilingen staat, zijn wij genoodzaakt het verschuldigde bedrag via juridische incasso (Intrum) te vorderen. 


Om extra kosten van een dergelijke incasso te voorkomen, adviseren wij je de gewonnen veiling gelijk te betalen. Het kan namelijk enkele dagen duren voordat je bank de transactie heeft voltooid.

Het is niet mogelijk om een gewonnen veiling anders te betalen dan in het betaalsysteem staat aangegeven. Je kunt je veiling dan ook alleen betalen via iDeal, creditcard (Visa of MasterCard), PayPal of Bancontact.


Het te betalen bedrag is een optelsom van de volgende onderdelen (mits van toepassing op jouw veiling):


Jouw hoogste bod:

+ administratiekosten

+ bedrag van eventuele extra aankopen (mits je daar voor gekozen hebt)

+ verzendkosten (bij product-veilingen)


Klopt het bedrag niet na controle? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen voor je uitzoeken waar de kosten of de onbekende afschrijving vandaan komen.


De snelste manier om een gewonnen veiling vanuit het buitenland te betalen is via Visa of MasterCard. Als je kiest voor 1 van deze betaalmethoden, kun je direct gebruikmaken van je veiling.


Heb je een Nederlandse bankrekening, woon je in het buitenland en wil je direct gebruikmaken van je gewonnen veiling? Dan kun je uiteraard ook kiezen voor een iDeal-betaling.


Hier zie je hoe het systeem eruit ziet:



Per land zijn de volgende betaalmethoden beschikbaar:


Nederland: 

iDeal, creditcard (o.a. Visa, MasterCard) 


België: 

Bankcontact, creditcard (o.a. Visa, MasterCard)


Duitsland: 

Creditcard (o.a. Visa, MasterCard) 


Oostenrijk: 

Creditcard (o.a. Visa, MasterCard) 


Luxemburg: 

Creditcard (o.a. Visa, MasterCard) 

Wanneer je gegevens worden overgedragen aan het incassobureau (Intrum) komt er minimaal 15% van het veilingbedrag aan incassokosten (met een minimum van € 40,-) bovenop het verschuldigde veilingbedrag. Dit bedrag kan oplopen zolang er niet tot betaling wordt overgegaan.

Meldingen

Om je beter en persoonlijker te helpen, maakt VakantieVeilingen.nl gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Oeps, je hebt helaas geen internetverbinding.