Klantenservice

Heb je een vraag over een veiling?

Log in en selecteer de aankoop waar je een vraag over wilt stellen, hierdoor kunnen we je super snel helpen!

🤡👻 Veelgestelde vragen over Walibi Fright Nights


Komen er nog meer datums beschikbaar?

We raden aan om snel te reserveren, want het aantal plekken is beperkt en OP = OP! Soms komen er nieuwe datums bij, maar dat kunnen we niet garanderen.

*Af en toe worden er data toegevoegd maar hier hebben wij helaas zelf geen invloed op. Contact opnemen met de klantenservice hierover heeft dus ook helaas geen zin.


Ik wil mijn onbetaalde veiling annuleren?

Je kunt je onbetaalde veiling zelf annuleren via je account. Lukt dat niet? Stuur ons dan even een berichtje via het contactformulier, dan regelen wij het voor je.


Ik wil annuleren omdat mijn gewenste datum er niet meer is?

Vervelend dat jouw gewenste datum er niet meer tussen staat. Als je deze nog niet betaald hebt kun je de veiling annuleren via je account. Lukt zelf annuleren niet? Stuur ons dan even een berichtje via het contactformulier, wij helpen je graag verder.


Ik wil mijn gemaakte reservering wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk. Zoals in de veiling vermeld is een gemaakte reservering definitief, waardoor deze niet meer aangepast of geannuleerd kan worden. Wellicht kun je iemand anders blij maken met je tickets?

Contact hierover opnemen met onze klantenservice (of Walibi) heeft helaas geen zin.

Staat je vraag er niet tussen?

Meldingen

Oeps, je hebt helaas geen internetverbinding.