Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik op ons platform beter en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en ook buiten ons platform volgen. Zo kunnen advertenties en andere content aangepast worden aan jouw interesses en aan je profiel en kun je inloggen en informatie delen via social media. Ook kunnen we analyses op jouw gebruik uitvoeren om onze diensten te verbeteren. Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies om het platform goed te laten werken en, op een privacy vriendelijke manier, om analyses uit te voeren en verkeer te kunnen meten. Meer info: Privacyverklaring en cookieverklaring. Keuze achteraf aanpassen? Klik op cookie instellingen in de footer.

Nee, instellingen
Terug

Defect & garantie

Incompleet of verkeerd product

Hulp nodig?

Weer bereikbaar vanaf 09.00 (29-04).

09-05|Gesloten (Hemelvaart)19-05|Gesloten (1ste Pinksterdag)20-05|Gesloten (2de Pinksterdag)

Incompleet of verkeerd product

Mis je 1 of meerdere onderdelen in je bestelling? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.


Producten van externe verkooppartners

Heb je een product bij een van onze externe verkooppartners besteld en is deze incompleet of defect geleverd? Dan adviseren wij je om direct contact op te nemen met deze verkooppartner. De contactgegevens vind je op de partnerpagina (zie link in de bevestigingsmail) en in je account bij 'Gewonnen veilingen'.

Heb je compleet iets anders ontvangen dan wat je hebt besteld, of is jouw product geleverd in de verkeerde kleur of variant? Meld dit dan bij ons via het contactformulier.

Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je hebt ontvangen, en daarbij de EAN code te vermelden (dit is het getal onder de barcode op de verpakking van het product). Zo kunnen wij controleren wat er mis is gegaan en het voor je oplossen!