Retourneren & annuleren
Waardebonnen & e-tickets
Defect & garantie
Account & voorkeuren
Hulp nodig?
Weer bereikbaar vanaf 09.00 (04-12).
Verzending & bezorging
Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelling?
In Nederland wordt je bestelling na betaling binnen 5 werkdagen bezorgd op het door jou opgegeven adres. In België is dit 6-10 werkdagen. Het pakket wordt per pakketpost of per brievenbuspost verzonden.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten kun je terugvinden op de veilingpagina. Deze staan altijd aangegeven onder het overzicht met biedingen.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Via je Track & Trace-code kun je je bestelling volgen. Deze vind je in de verzendbevestiging (e-mail) of in je account zodra je pakket verzonden is. Let op: de verzendbevestiging wordt binnen enkele dagen na betaling verstuurd. Je ontvangt op de bezorgdag ook een mail van de vervoerder, waarin het tijdslot van de bezorging staat.
Onze externe verkooppartners zijn zelf verantwoordelijk voor de verzending en bezorging van jouw gewonnen product. Zodra het product door de partner is verzonden ontvang je wel een track & trace mail van VakantieVeilingen. Wil je ook graag een factuur ontvangen? Dan kun je terecht bij de verkooppartner. Kijk bij 'Gewonnen veilingen' voor de contactgegevens van de verkooppartner.
Mijn pakket is niet bezorgd
Controleer eerst de levertermijn van de bestelling, deze is 5 werkdagen na betaling van jouw product.
Track & Trace staat op bezorgd, maar het pakket is niet afgeleverd:
Het pakket is mogelijk bij je buren bezorgd. Kijk of je een niet-thuisbericht hebt ontvangen en controleer ook het bezorgadres dat je hebt ingevuld in je account bij 'Gewonnen veilingen'. Als dit ook geen resultaat oplevert, kun je contact met ons opnemen zodat wij je verder helpen.
Track & Trace blijft hangen in dezelfde status of staat op vertraagd:
Zo nu en dan komt dit voor door grote drukte bij de vervoerder. Heb je 10 dagen na betalen je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Ik heb geen Track & Trace-code:
Je ontvangt je Track & Trace-code wanneer je bestelling verzonden is. De Track & Trace-link is dus pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Heb je na 5 dagen nog steeds geen Track & Trace-code ontvangen, neem dan contact met ons op.
Het pakket is retour gestuurd:
Je pakket is het retourproces ingegaan en wordt naar ons magazijn gestuurd. Na ontvangst word je zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen, terugbetaald. Wil je het product alsnog ontvangen, neem dan contact met ons op.
Bestelling nog niet ontvangen (levering door externe verkooppartner)
Bij vragen over de verzending en bezorging van jouw gewonnen product kun je terecht bij de verkooppartner. Je vind de informatie over deze partner via het volgende overzicht, of via de gewonnen veiling in jouw account. Hier staat in het overzicht onder 'mijn veilingen' vermeld bij welke externe verkooppartner je jouw product hebt gekocht, en door op de naam van de partner te klikken vind je contactgegevens en meer informatie.
Naar welk adres wordt mijn bestelling verstuurd?
Via 'Gewonnen veilingen' in je account kun je het gekozen verzendadres van je bestelling zien.
Kan het bezorgadres van mijn bestelling nog gewijzigd worden?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Als je niet thuis bent op het bezorgmoment, dan zal de bezorger je pakketje bij de buren of bij een servicepunt afleveren. Wanneer het bij de buren of bij een servicepunt wordt afgeleverd, word je hiervan op de hoogte gesteld door middel van een briefje. Voor brievenbuspost hoef je niet thuis te blijven.
Tip: hou de Track & Trace-mail van de vervoerder in de gaten. Hier kun je de bezorgopties nog wijzigen als dat nodig is.
Er is geen actuele informatie in mijn Track & Trace beschikbaar
Je vindt je Track & Trace-code in de mail van de vervoerder of in je account bij 'Gewonnen veilingen'. De Track & Trace-link is pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Dit kan enkele dagen duren.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Tijdens het betaal- en bestelproces kun je kiezen tussen:
- Aan huis bezorgen: deze optie is standaard beschikbaar
- Aflevering bij een ophaalpunt: de beschikbaarheid van deze optie is afhankelijk van je product (als het product bijvoorbeeld te groot is, kan deze alleen aan huis worden bezorgd)
Meer informatie over het ophalen bij een afhaalpunt vind je hier.
Vervoerders en afhaalpunten
Veel van onze artikelen kun je laten bezorgen bij een afhaalpunt. Je hoeft dus niet thuis te blijven voor een pakje.
Praktisch
Laat je pakje bezorgen op een afhaalpunt. Kun je alleen een postadres kiezen? Grote artikelen kunnen we i.v.m. de beschikbare ruimte niet bezorgen bij afhaalpunten, net als artikelen van andere verkopers.
Ophalen met legitimatiebewijs
We mailen je zodra je bestelling klaarligt. Je hoeft het niet meteen op te halen, want je pakje wordt 7 dagen bewaard bij het servicepunt. Neem een legitimatiebewijs mee, zo zien we aan wie we jouw pakket toevertrouwen. Niet-opgehaalde pakketjes worden hierna geretourneerd.
Vervoerders
Wij werken met verschillende partijen samen:
Klik hier voor informatie over DHL
In welke landen kan ik mijn gewonnen veiling laten bezorgen?
In Nederland en België.
Wat gebeurt er als ik mijn pakketje niet op tijd ophaal bij het afleverpunt?
Haal je pakket binnen 7 dagen na levering op bij je servicepunt. Check voor meer informatie altijd je track & trace.
Als je je pakket niet op tijd ophaalt wordt het pakket naar ons geretourneerd. De aankoop wordt geannuleerd en het betaalde bedrag storten wij terug op de rekening waarmee je hebt betaald.