Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik op ons platform beter en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en ook buiten ons platform volgen. Zo kunnen advertenties en andere content aangepast worden aan jouw interesses en aan je profiel en kun je inloggen en informatie delen via social media. Ook kunnen we analyses op jouw gebruik uitvoeren om onze diensten te verbeteren. Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies om het platform goed te laten werken en, op een privacy vriendelijke manier, om analyses uit te voeren en verkeer te kunnen meten. Meer info: Privacyverklaring en cookieverklaring. Keuze achteraf aanpassen? Klik op cookie instellingen in de footer.

Onze klantenservice is momenteel moeilijker bereikbaar, dit door de wereldwijde IT storingen veroorzaakt door een Windows update.

Terug

Bestellen & bezorgen

Verzending & bezorging

Hulp nodig?

Weer bereikbaar vanaf 09.00 (22-07).

Verzending & bezorging

In Nederland wordt je bestelling na betaling binnen 5 werkdagen bezorgd op het door jou opgegeven adres. In België is dit 6-10 werkdagen. Het pakket wordt per pakketpost of per brievenbuspost verzonden.

De verzendkosten kun je terugvinden op de veilingpagina. Deze staan altijd aangegeven onder het overzicht met biedingen.

Via je Track & Trace-code kun je je bestelling volgen. Deze vind je in de verzendbevestiging (e-mail) of in je account zodra je pakket verzonden is. Let op: de verzendbevestiging wordt binnen enkele dagen na betaling verstuurd. Je ontvangt op de bezorgdag ook een mail van de vervoerder, waarin het tijdslot van de bezorging staat.

Onze externe verkooppartners zijn zelf verantwoordelijk voor de verzending en bezorging van jouw gewonnen product. Zodra het product door de partner is verzonden ontvang je wel een track & trace mail van VakantieVeilingen. Wil je ook graag een factuur ontvangen? Dan kun je terecht bij de verkooppartner. Kijk bij 'Gewonnen veilingen' voor de contactgegevens van de verkooppartner.





Controleer eerst de levertermijn van de bestelling, deze is 5 werkdagen na betaling van jouw product. 


Track & Trace staat op bezorgd, maar het pakket is niet afgeleverd:

Het pakket is mogelijk bij je buren bezorgd. Kijk of je een niet-thuisbericht hebt ontvangen en controleer ook het bezorgadres dat je hebt ingevuld in je account bij 'Gewonnen veilingen'. Als dit ook geen resultaat oplevert, kun je contact met ons opnemen zodat wij je verder helpen. 


Track & Trace blijft hangen in dezelfde status of staat op vertraagd:

Zo nu en dan komt dit voor door grote drukte bij de vervoerder. Heb je 10 dagen na betalen je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact met ons op


Ik heb geen Track & Trace-code:

Je ontvangt je Track & Trace-code wanneer je bestelling verzonden is. De Track & Trace-link is dus pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Heb je na 5 dagen nog steeds geen Track & Trace-code ontvangen, neem dan contact met ons op.


Het pakket is retour gestuurd:

Je pakket is het retourproces ingegaan en wordt naar ons magazijn gestuurd. Na ontvangst word je zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen, terugbetaald. Wil je het product alsnog ontvangen, neem dan contact met ons op.


Bestelling nog niet ontvangen (levering door externe verkooppartner)

Bij vragen over de verzending en bezorging van jouw gewonnen product kun je terecht bij de verkooppartner. Je vind de informatie over deze partner via het volgende overzicht, of via de gewonnen veiling in jouw account. Hier staat in het overzicht onder 'mijn veilingen' vermeld bij welke externe verkooppartner je jouw product hebt gekocht, en door op de naam van de partner te klikken vind je contactgegevens en meer informatie.


Via 'Gewonnen veilingen' in je account kun je het gekozen verzendadres van je bestelling zien.

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Als je niet thuis bent op het bezorgmoment, dan zal de bezorger je pakketje bij de buren of bij een servicepunt afleveren. Wanneer het bij de buren of bij een servicepunt wordt afgeleverd, word je hiervan op de hoogte gesteld door middel van een briefje. Voor brievenbuspost hoef je niet thuis te blijven. 


Tip: hou de Track & Trace-mail van de vervoerder in de gaten. Hier kun je de bezorgopties nog wijzigen als dat nodig is.

Je vindt je Track & Trace-code in de mail van de vervoerder of in je account bij 'Gewonnen veilingen'. De Track & Trace-link is pas actief als het pakket door de vervoerder in ontvangst is genomen. Dit kan enkele dagen duren.

Tijdens het betaal- en bestelproces kun je kiezen tussen:

- Aan huis bezorgen: deze optie is standaard beschikbaar

- Aflevering bij een ophaalpunt: de beschikbaarheid van deze optie is afhankelijk van je product (als het product bijvoorbeeld te groot is, kan deze alleen aan huis worden bezorgd)


Meer informatie over het ophalen bij een afhaalpunt vind je hier

Vervoerders en afhaalpunten

Veel van onze artikelen kun je laten bezorgen bij een afhaalpunt. Je hoeft dus niet thuis te blijven voor een pakje.


Praktisch

Laat je pakje bezorgen op een afhaalpunt. Kun je alleen een postadres kiezen? Grote artikelen kunnen we i.v.m. de beschikbare ruimte niet bezorgen bij afhaalpunten, net als artikelen van andere verkopers.


Ophalen met legitimatiebewijs

We mailen je zodra je bestelling klaarligt. Je hoeft het niet meteen op te halen, want je pakje wordt 7 dagen bewaard bij het servicepunt. Neem een legitimatiebewijs mee, zo zien we aan wie we jouw pakket toevertrouwen. Niet-opgehaalde pakketjes worden hierna geretourneerd.


Vervoerders

Wij werken met verschillende partijen samen:

Klik hier voor informatie over DHL

Klik hier voor informatie over DPD

Klik hier voor informatie over Bpost

In Nederland en België.

Haal je pakket binnen 7 dagen na levering op bij je servicepunt. Check voor meer informatie altijd je track & trace.



Als je je pakket niet op tijd ophaalt wordt het pakket naar ons geretourneerd. De aankoop wordt geannuleerd en het betaalde bedrag storten wij terug op de rekening waarmee je hebt betaald. 


Haal je pakket binnen 7 dagen na levering op bij je servicepunt. Als je je pakket niet op tijd ophaalt wordt het pakket naar ons geretourneerd. De aankoop wordt geannuleerd en het betaalde bedrag storten wij terug op de rekening waarmee je hebt betaald.


Check voor meer informatie altijd je track & trace.