Veelgestelde vragen
Hoe volg ik mijn bestelling?
Onze externe verkooppartners zijn zelf verantwoordelijk voor de verzending en bezorging van jouw gewonnen product. Zodra het product door de partner is verzonden ontvang je wel een track & trace mail van VakantieVeilingen.
Hoe retourneer ik mijn producten?
Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:
1. Ga in je account naar 'Gewonnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren
2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'
3. Vul het formulier in
4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking
5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt
6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.
Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.
Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.
Wat is de status van mijn retourzending?
Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen. Zodra je retourzending verwerkt is, zal je hiervan een bevestiging ontvangen in je mail.
Ik kan niet inloggen. Wat nu?
Dit kan 1 van de volgende oorzaken hebben
- Je hebt nog geen account aangemaakt, deze kan je aanmaken via: https://www.vakantieveilingen.nl/registreren.html
- Je hebt het aangemaakte account nog niet bevestigd via de sms verficiatie. Vraag deze opnieuw aan via deze pagina.
- Jouw wachtwoord klopt niet met je e-mailadres. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag het dan opnieuw aan of maak gebruik van de 'Stuur magische inlog link'
Hoe zorgt VakantieVeilingen ervoor dat een veiling eerlijk verloopt?
Bieden op VakantieVeilingen moet voor iedereen leuk en eerlijk zijn. Als er opvallende biedingen zijn, gaan we op onderzoek uit en indien nodig blokkeren we verdachte accounts. Om alles eerlijk te laten verlopen, hebben we een aantal simpele veilingregels opgesteld:
- Alle namen van de bieders zijn zichtbaar
- Medewerkers en aanbieders bieden niet mee
- Er zijn geen automatische biedingen of robots
- De looptijd van veilingen is vooraf vastgelegd
- Bezoekers bieden onder hun eigen naam
- De hoogste bieder wint altijd
- Er is controle van de notaris; mr. S.V. Viveen, notariskantoor Notea, Hilversum.
Bieden aanbieders en medewerkers van VakantieVeilingen zelf ook mee?
Nee, aanbieders en medewerkers mogen niet meebieden op onze website. Bieden op VakantieVeilingen moet namelijk voor iedereen leuk en eerlijk zijn. Daarom is het voor onszelf en onze partners verboden om mee te bieden.
Wat is notarieel toezicht?
VakantieVeilingen staat onder notarieel toezicht van notaris mr. S.V. Viveen. De notaris is in dienst van notariskantoor Notea. De notaris kan op elk gewenst moment in het veilingsysteem kijken en het veilingproces onafhankelijk controleren en beoordelen. Het veilingsysteem bevat alle veilingen en biedingen. Op deze manier kunnen we betrouwbaarheid en eerlijkheid van onze veilingen garanderen. Heb je toch twijfels of de terechte winnaar is aangewezen of heb je het vermoeden dat de biedingen niet eerlijk verlopen? Neem dan contact op via [email protected].
De notaris gaat niet over inhoudelijke vragen over producten of diensten, bezorging of afhandeling.
Mijn product is beschadigd of incompleet geleverd
Mijn product is beschadigd geleverd
Is je bestelling defect bij je aangekomen? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Mijn product is incompleet geleverd
Mis je 1 of meerdere onderdelen in je bestelling? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je wel hebt ontvangen en een duidelijke omschrijving van wat er mist. Zo kunnen we meteen zien wat er aan de hand is.
Mijn product is kapot gegaan
Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Toppers in Concert 2024: 'Club Tropicana' Edition
Kan ik van dag wisselen?
je kunt alleen voor zaterdagtickets kiezen tijdens het betalen van je gewonnen veiling. Na het betalen van je gewonnen veilingen is het wisselen van je dag niet meer mogelijk.
We zitten niet naast elkaar, kan dit nog aangepast worden?
Tijdens het maken van de reservering van jouw tickets was er de mogelijkheid om meerdere tickets tegelijk te verzilveren. Maximaal 8. Als je dat hebt gedaan dan zit je met alle tickets in hetzelfde vak en op dezelfde rij.
Is dit niet gelukt en zit je niet naast elkaar, dan is het helaas niet mogelijk om hier iets aan te wijzigen. Helaas kunnen wij de uitgegeven plaatsen niet meer veranderen. Je hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.
Ik heb mijn tickets nog niet gereserveerd, kan ik dan naar binnen?
Het is belangrijk dat je na aankoop van je tickets deze reserveert via het systeem van VakantieVeilingen. Wanneer je dit hebt gedaan, ontvang je een pdf die je kunt downloaden. Hierop staat een barcode, ingang, vak en stoelnummer(s). Dit is jouw toegangsbewijs. Wil je naast elkaar zitten? Reserveer dan al je ticket tegelijk.
Moet ik mijn tickets printen?
We raden aan om je tickets geprint mee te nemen naar de Toppers in Concert. Lukt dit niet, maak dan een screenshot van de tickets op je telefoon. Mocht er plots een probleem zijn met internet, dan kun je jouw tickets gewoon laten.
Is er informatievoorziening op locatie?
Heb je op de dag van het evenement vragen over je tickets? Dan kun je op de dag van het evenement naar de stadionkassa van de Johan Cruijff ArenA naar het loket van Ticketpoint. Verder heb je de mogelijkheid om je aan te melden bij Livecrowd. Dit is een live klantenservice op het gebied van bereikbaarheid, parkeren en OV.