Bestellen & bezorgen
Retourneren & annuleren
Waardebonnen & e-tickets
Defect & garantie
Account & voorkeuren
Hulp nodig?
Weer bereikbaar vanaf 09.00 (29-11).
Veelgestelde vragen
Hoe volg ik mijn bestelling?
Hoe retourneer ik mijn producten?
Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:
1. Ga in je account naar 'Gewonnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren
2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'
3. Vul het formulier in
4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking
5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt
6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.
Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.
Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.
Wat is de status van mijn retourzending?
Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.
Mijn product is beschadigd of incompleet geleverd
Mijn product is beschadigd geleverd
Is je bestelling defect bij je aangekomen? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Mijn product is incompleet geleverd
Mis je 1 of meerdere onderdelen in je bestelling? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je wel hebt ontvangen en een duidelijke omschrijving van wat er mist. Zo kunnen we meteen zien wat er aan de hand is.
Mijn product is kapot gegaan
Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Uitgenodigd voor onderzoek Motivaction?
- Waarom word ik uitgenodigd voor dit onderzoek?
VakantieVeilingen.nl is altijd bezig haar dienstverlening te verbeteren. Daarom voeren we regelmatig onderzoek uit waarin we onze bezoekers vragen om hun mening. Als gewaardeerde klant van VakantieVeilingen.nl willen we jou persoonlijk uitnodigen om deel te nemen aan een live groepsgesprek met 4 andere gebruikers.
- Wanneer vindt dit onderzoek plaats?
Het onderzoek vindt op 20 of 21 december plaats, tussen 16.00 en 20.00 uur bij Motivaction op kantoor in Amsterdam. Het exacte tijdstip van het gesprek spreek je telefonisch af met een medewerker van Motivaction die je opbelt om je definitief uit te nodigen.
- Wie voert dit onderzoek uit?
Onderzoeksbureau Motivaction voert dit onderzoek uit in opdracht van VakantieVeilingen. Meer informatie over dit bedrijf is te vinden op www.motivaction.nl.
- Hoe weet ik dat ik deelneem aan dit onderzoek?
Door je aan te melden via de link in de uitnodigingsmail geef je aan interesse te hebben voor deelname aan dit onderzoek. Vervolgens wordt er een selectie gemaakt op basis van een aantal criteria om een zo’n divers mogelijke groep mee te laten doen. Wanneer je bent geselecteerd, word je gebeld door een medewerker van Motivaction en ontvang je via selectie@motivaction.nl de uitnodiging.
De kans bestaat dat er meer aanmeldingen binnenkomen dan het aantal beschikbare plekken. Het is dus mogelijk dat je niet wordt gebeld, ook al heb je je aangemeld.
- Ontvang ik een vergoeding voor deelname?
De vergoeding van €50,- wordt binnen twee weken na afloop van het onderzoek naar je overgemaakt.
Waarom zijn de veilingkosten verhoogd?
Onze operationele kosten zijn de afgelopen jaren helaas flink gestegen. En omdat we jou nog steeds de leukste veilingen willen bieden, hebben we daarom onze veilingkosten moeten verhogen.
Toppers in Concert 2024: 'Club Tropicana' Edition
Kan ik van dag wisselen?
je kunt alleen voor zaterdagtickets kiezen tijdens het betalen van je gewonnen veiling. Na het betalen van je gewonnen veilingen is het wisselen van je dag niet meer mogelijk.
We zitten niet naast elkaar, kan dit nog aangepast worden?
Tijdens het maken van de reservering van jouw tickets was er de mogelijkheid om meerdere tickets tegelijk te verzilveren. Maximaal 8. Als je dat hebt gedaan dan zit je met alle tickets in hetzelfde vak en op dezelfde rij.
Is dit niet gelukt en zit je niet naast elkaar, dan is het helaas niet mogelijk om hier iets aan te wijzigen. Helaas kunnen wij de uitgegeven plaatsen niet meer veranderen. Je hoeft hierover geen contact met ons op te nemen.
Ik heb mijn tickets nog niet gereserveerd, kan ik dan naar binnen?
Het is belangrijk dat je na aankoop van je tickets deze reserveert via het systeem van VakantieVeilingen. Wanneer je dit hebt gedaan, ontvang je een pdf die je kunt downloaden. Hierop staat een barcode, ingang, vak en stoelnummer(s). Dit is jouw toegangsbewijs. Wil je naast elkaar zitten? Reserveer dan al je ticket tegelijk.
Moet ik mijn tickets printen?
We raden aan om je tickets geprint mee te nemen naar de Toppers in Concert. Lukt dit niet, maak dan een screenshot van de tickets op je telefoon. Mocht er plots een probleem zijn met internet, dan kun je jouw tickets gewoon laten.
Is er informatievoorziening op locatie?
Heb je op de dag van het evenement vragen over je tickets? Dan kun je op de dag van het evenement naar de stadionkassa van de Johan Cruijff ArenA naar het loket van Ticketpoint. Verder heb je de mogelijkheid om je aan te melden bij Livecrowd. Dit is een live klantenservice op het gebied van bereikbaarheid, parkeren en OV.