Bestellen & bezorgen
Retourneren & annuleren
Waardebonnen & e-tickets
Defect & garantie
Account & voorkeuren
Veelgestelde vragen
Hoe volg ik mijn bestelling?
Hoe retourneer ik mijn producten?
Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:
1. Ga in je account naar 'Gewonnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren
2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'
3. Vul het formulier in
4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking
5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt
6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.
Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.
Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.
Wat is de status van mijn retourzending?
Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.
Mijn product is beschadigd of incompleet geleverd
Mijn product is beschadigd geleverd
Is je bestelling defect bij je aangekomen? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Mijn product is incompleet geleverd
Mis je 1 of meerdere onderdelen in je bestelling? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je wel hebt ontvangen en een duidelijke omschrijving van wat er mist. Zo kunnen we meteen zien wat er aan de hand is.
Mijn product is kapot gegaan
Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Uitgenodigd voor onderzoek Motivaction?
- Waarom word ik uitgenodigd voor dit onderzoek?
VakantieVeilingen.nl is altijd bezig haar dienstverlening te verbeteren. Daarom voeren we regelmatig onderzoek uit waarin we onze bezoekers vragen om hun mening. Als gewaardeerde klant van VakantieVeilingen.nl willen we jou persoonlijk uitnodigen om deel te nemen aan een live groepsgesprek met 4 andere gebruikers.
- Wanneer vindt dit onderzoek plaats?
Het onderzoek vindt op 20 of 21 december plaats, tussen 16.00 en 20.00 uur bij Motivaction op kantoor in Amsterdam. Het exacte tijdstip van het gesprek spreek je telefonisch af met een medewerker van Motivaction die je opbelt om je definitief uit te nodigen.
- Wie voert dit onderzoek uit?
Onderzoeksbureau Motivaction voert dit onderzoek uit in opdracht van VakantieVeilingen. Meer informatie over dit bedrijf is te vinden op www.motivaction.nl.
- Hoe weet ik dat ik deelneem aan dit onderzoek?
Door je aan te melden via de link in de uitnodigingsmail geef je aan interesse te hebben voor deelname aan dit onderzoek. Vervolgens wordt er een selectie gemaakt op basis van een aantal criteria om een zo’n divers mogelijke groep mee te laten doen. Wanneer je bent geselecteerd, word je gebeld door een medewerker van Motivaction en ontvang je via selectie@motivaction.nl de uitnodiging.
De kans bestaat dat er meer aanmeldingen binnenkomen dan het aantal beschikbare plekken. Het is dus mogelijk dat je niet wordt gebeld, ook al heb je je aangemeld.
- Ontvang ik een vergoeding voor deelname?
De vergoeding van €50,- wordt binnen twee weken na afloop van het onderzoek naar je overgemaakt.
Formule 1 Imola
Met grote spijt hebben wij zojuist het bericht ontvangen dat na overleg is besloten het Grand Prix-weekend in Imola niet door te laten gaan.De beslissing is genomen omdat het niet mogelijk is het evenement veilig te laten doorgaan voor de fans, de teams en het personeel.
Aangezien wij bovenstaande informatie nog maar net via de officiële Formule 1 kanalen hebben ontvangen en wij nog geen informatie van de promotor van het evenement hebben ontvangen, zullen wij u de komende dagen op de hoogte houden van wat er verder gaat gebeuren.