Bestellen & bezorgen
Retourneren & annuleren
Waardebonnen & e-tickets
Defect & garantie
Account & voorkeuren
Veelgestelde vragen
Hoe volg ik mijn bestelling?
Hoe retourneer ik mijn producten?
Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:
1. Ga in je account naar 'Gewonnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren
2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'
3. Vul het formulier in
4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking
5 Lever je product in bij het dichtsbijzijnde servicepunt
6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.
Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.
Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.
Wat is de status van mijn retourzending?
Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen.
Mijn product is kapot gegaan
Is je product kapot gegaan tijdens het gebruik? Gelukkig heb je wettelijke garantie op al onze producten. Dit geldt alleen bij normaal gebruik van het product. Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.
Ik kan niet inloggen. Wat nu?
Dit kan 1 van de volgende oorzaken hebben
- Je hebt nog geen account aangemaakt, deze kan je aanmaken via: https://www.vakantieveilingen.nl/registreren.html
- Je hebt het aangemaakte account nog niet bevestigd via de sms verficiatie. Vraag deze opnieuw aan via deze pagina.
- Jouw wachtwoord klopt niet met je e-mailadres. Ben je het wachtwoord vergeten? Vraag het dan opnieuw aan of maak gebruik van de 'Stuur magische inlog link'
Uitgenodigd voor onderzoek Motivaction?
- Waarom word ik uitgenodigd voor dit onderzoek?
VakantieVeilingen.nl is altijd bezig haar dienstverlening te verbeteren. Daarom voeren we regelmatig onderzoek uit waarin we onze bezoekers vragen om hun mening. Als gewaardeerde klant van VakantieVeilingen.nl willen we jou persoonlijk uitnodigen om deel te nemen aan een live groepsgesprek met 4 andere gebruikers.
- Wanneer vindt dit onderzoek plaats?
Het onderzoek vindt op 20 of 21 december plaats, tussen 16.00 en 20.00 uur bij Motivaction op kantoor in Amsterdam. Het exacte tijdstip van het gesprek spreek je telefonisch af met een medewerker van Motivaction die je opbelt om je definitief uit te nodigen.
- Wie voert dit onderzoek uit?
Onderzoeksbureau Motivaction voert dit onderzoek uit in opdracht van VakantieVeilingen. Meer informatie over dit bedrijf is te vinden op www.motivaction.nl.
- Hoe weet ik dat ik deelneem aan dit onderzoek?
Door je aan te melden via de link in de uitnodigingsmail geef je aan interesse te hebben voor deelname aan dit onderzoek. Vervolgens wordt er een selectie gemaakt op basis van een aantal criteria om een zo’n divers mogelijke groep mee te laten doen. Wanneer je bent geselecteerd, word je gebeld door een medewerker van Motivaction en ontvang je via selectie@motivaction.nl de uitnodiging.
De kans bestaat dat er meer aanmeldingen binnenkomen dan het aantal beschikbare plekken. Het is dus mogelijk dat je niet wordt gebeld, ook al heb je je aangemeld.
- Ontvang ik een vergoeding voor deelname?
De vergoeding van €50,- wordt binnen twee weken na afloop van het onderzoek naar je overgemaakt.
Waarom zijn de veilingkosten verhoogd?
Onze operationele kosten zijn de afgelopen jaren helaas flink gestegen. En omdat we jou nog steeds de leukste veilingen willen bieden, hebben we daarom onze veilingkosten moeten verhogen.