Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik op ons platform beter en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en ook buiten ons platform volgen. Zo kunnen advertenties en andere content aangepast worden aan jouw interesses en aan je profiel en kun je inloggen en informatie delen via social media. Ook kunnen we analyses op jouw gebruik uitvoeren om onze diensten te verbeteren. Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies om het platform goed te laten werken en, op een privacy vriendelijke manier, om analyses uit te voeren en verkeer te kunnen meten. Meer info: Privacyverklaring en cookieverklaring. Keuze achteraf aanpassen? Klik op cookie instellingen in de footer.

Terug

Retourneren & annuleren

Annuleren veiling of aankoop

Hulp nodig?

Weer bereikbaar vanaf 09.00 (14-10).

Annuleren veiling of aankoop

Mag ik waardebonnen of e-tickets annuleren?

Heb je een voucher, entreeticket of een ander soort bon gekocht (zoals een waardebon voor een hotel, een dagje weg of een restaurant) dan geldt dat je deze tot 14 dagen na aankoop kunt annuleren. Let op! Hier zijn wel enkele uitzonderingen voor (zie hieronder)! 


Wanneer kun je niet annuleren?

- Wanneer de datum al vaststaat, bijvoorbeeld bij een evenement met een vaste datum

- Als je al een datum hebt gekozen of een reservering hebt gemaakt, bijvoorbeeld bij hotels, dierentuin en pretparken en sauna's

- Bij personenvervoer (zoals treinkaartjes) met een gekozen datum

- Als je al gebruik hebt gemaakt van je ticket of waardebon

- Diensten die begonnen zijn met jouw toestemming, zoals ebooks

- Bij producten met een houdbaarheidsdatum 

Als je nog niet betaald hebt, kun je je waardebon of e-ticket annuleren binnen het herroepingsrecht van 14 dagen. Neem hiervoor contact met ons op. Let op! Bij een evenement met een vaste datum is het niet mogelijk om te herroepen. 

Een waardebon of ticket met een specifieke datum of periode kan niet meer worden geannuleerd. Dit geldt bijvoorbeeld bij:


- Wanneer de datum al vaststaat, zoals bij evenementen met een vaste datum

- Als je al een datum hebt gekozen of een reservering hebt gemaakt, bijvoorbeeld bij hotels, dierentuinen, pretparken en sauna's

- Bij personenvervoer (zoals treinkaartjes) met een gekozen datum

- Als je al gebruik hebt gemaakt van je ticket of waardebon

 

Geldt bovenstaande niet voor jouw waardebon of ticket? Dan kun je annuleren binnen 14 dagen na aankoop

Wij doen ons best om zoveel mogelijk data beschikbaar te houden, maar kunnen niet garanderen dat alle data vrij zijn. Bij het winnen van een veiling adviseren we je om zo snel mogelijk te betalen, zodat je de veiling direct kunt reserveren. Klik hier om te zien of je je waardebon of ticket kunt annuleren

Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je annulering, terugbetaald. Alle betaalde bedragen, inclusief administratiekosten en eventuele boekingskosten, worden met hetzelfde betaalmiddel terugbetaald als waarmee je betaald hebt. Indien je met Creditcard hebt betaald kan het in sommige gevallen langer dan 14 dagen duren voordat je het bedrag terug ziet op je rekeningoverzicht.