Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om het gebruik op ons platform beter en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en ook buiten ons platform volgen. Zo kunnen advertenties en andere content aangepast worden aan jouw interesses en aan je profiel en kun je inloggen en informatie delen via social media. Ook kunnen we analyses op jouw gebruik uitvoeren om onze diensten te verbeteren. Als je niet akkoord gaat, plaatsen wij alleen noodzakelijke cookies om het platform goed te laten werken en, op een privacy vriendelijke manier, om analyses uit te voeren en verkeer te kunnen meten. Meer info: Privacyverklaring en cookieverklaring. Keuze achteraf aanpassen? Klik op cookie instellingen in de footer.

Terug

Retourneren & annuleren

Retourneren producten

Hulp nodig?

Weer bereikbaar vanaf 09.00 (14-10).

Retourneren producten

De retourvoorwaarden van VakantieVeilingen zijn als volgt:

1. De retourtermijn is 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag nadat jij het product hebt ontvangen.


Meerdere producten in 1 bestelling? Dan gaat de termijn in als je alles hebt ontvangen. 


2. Het product zit in de originele verpakking (voor zover mogelijk is).


3. Producten die je niet kunt retourneren:

- Producten die snel bederven of een beperkte houdbaarheid hebben;

- Producten die na opening vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden en waarvan de verzegeling is verbroken;

- De levering van losse kranten, tijdschriften of magazines;

- Gegevensdragers waarvan de verzegeling verbroken is (games, cd's etc)

Hoe retourneer ik mijn producten?

Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:

1. Ga in je account naar 'Gewonnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren

2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'

3. Vul het formulier in

4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking 

5 Lever je product in bij het dichtstbijzijnde servicepunt

6. Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na je aanmelding, terugbetaald. Wij wachten met terugbetalen totdat we de producten hebben ontvangen.


Tip: bewaar je retourbewijs zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat.


Binnen de herroepingstermijn van 14 dagen kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping. Gebruik hiervoor dit formulier.


Retourneren aan externe verkooppartners


Het aanmelden van een retour kun je doen via jouw account bij 'Gewonnen veilingen'. Je kunt je producten op de volgende manier retourneren:


1. Ga in je account naar 'Gewonnen veilingen' en klik op het product dat je wil retourneren

2. Klik binnen de retourtermijn (14 dagen) op 'Product retourneren'

3. Vul het formulier in

4. Download en print het retourlabel en plak deze op de verpakking 

5. Lever je product in bij het dichtstbijzijnde servicepunt

6. Zodra de retour is ontvangen en verwerkt ontvang je automatisch het betaalde bedrag (exclusief verzendkosten) retour. Dit kan tot twee weken duren nadat de retour door de leverancier is ontvangen. Bij vragen over de retour en de terugbetaling kun je terecht bij de verkooppartner.


Tip: bewaar je retourbewijs, mocht er dan iets mis gaan kunnen we de zending traceren

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Let op! De prijzen voor het retourneren kunnen dus verschillen. Dat is afhankelijk van de bezorgdienst en/of grootte van het product. .

Tijdens je retourmelding krijg je een retourlabel (Klik hier om te zien hoe je een retour aanmeldt). Hierop staat automatisch het juiste retouradres. Door deze op het pakket te plakken weet je zeker dat we je retour in goede orde ontvangen. Kun je het retourlabel niet printen? Klik dan hier.



Schrijf het retouradres mét de retourcode (RMA-code die op het label staat) op je retourpakket. Schrijf zorgvuldig, zodat het pakket niet verloren raakt.

Je kunt je retourpakket inleveren bij het dichtstbijzijnde servicepunt van:


Klik hier voor DHL

Klik hier voor DPD

Klik hier voor Bpost


 Indien je hebt gekozen voor een eigen verzendmethode, dan kan het naar een servicepunt naar keuze.

Je kunt je retour volgen met een Track & Trace-code. Die vind je op het retourbewijs dat je bij het servicepunt hebt gekregen. Zodra je retourzending verwerkt is, zal hiervan een bevestiging ontvangen in je mail. 

Je wordt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 14 dagen na het aanmelden van je retour, terugbetaald. Alle betaalde bedragen, inclusief veiling- en verzendkosten, worden met hetzelfde betaalmiddel terugbetaald als waarmee je betaald hebt. Indien je met Creditcard hebt betaald kan het in sommige gevallen langer dan 14 dagen duren voordat je het bedrag terug ziet op je rekeningoverzicht.


Hebben we je pakket niet binnen die 14 dagen ontvangen? Dan kun je de terugbetaling verwachten zodra wij het pakket hebben ontvangen. Tip: bewaar je retourbewijs, zodat we de zending kunnen traceren als er iets mis gaat. Je krijgt ook terugbetaald als je hiermee kunt bewijzen dat je het product hebt geretourneerd.