Wij maken gebruik van cookies en vergelijkbare technieken.

Wij gebruiken op de sites en apps van VakantieVeilingen, ActievandeDag en SlajeSlag cookies en soortgelijke technieken. Wij gebruiken altijd noodzakelijke en analytische cookies om onze websites en apps goed te laten werken en om de effectiviteit ervan te meten en te verbeteren. Deze cookies hebben geen tot nauwelijks impact op jouw privacy. Als je op “akkoord” klikt, plaatsen wij en derde partijen daarnaast ook tracking cookies voor diverse doeleinden. Hiermee kunnen wij en ook derde partijen je online gedrag volgen en een interesseprofiel van je opbouwen zodat we je content en advertenties kunnen tonen die bij je passen.
Geen tracking cookies, of liever alles zelf instellen? Klik dan op “nee, instellingen”. Lees de details over alle cookies in onze Cookieverklaring en over de omgang met jouw gegevens in onze Privacyverklaring.

Nee, instellingen
Terug

Defect & garantie

Incompleet of verkeerd product

Hulp nodig?

Vandaag bereikbaar tot 18.00.

31-03|Gesloten (1ste Paasdag)01-04|Gesloten (2de Paasdag)

Incompleet of verkeerd product

Mis je 1 of meerdere onderdelen in je bestelling? Log in en maak een melding via het contactformulier met als reden 'defect en garantie'. Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om duidelijke foto's of een video (max. 20 mb) toe te voegen. Zo kunnen we zien wat er aan de hand is. Is een product gebroken of beschadigd? Dan zijn foto's voldoende. Als een apparaat niet werkt, of vreemde geluiden maakt, dan ontvangen we graag een video.


Producten van externe verkooppartners

Heb je een product bij een van onze externe verkooppartners besteld en is deze incompleet of defect geleverd? Dan adviseren wij je om direct contact op te nemen met deze verkooppartner. De contactgegevens vind je op de partnerpagina (zie link in de bevestigingsmail) en in je account bij 'Gewonnen veilingen'.

Heb je compleet iets anders ontvangen dan wat je hebt besteld, of is jouw product geleverd in de verkeerde kleur of variant? Meld dit dan bij ons via het contactformulier.

Om het probleem zo snel mogelijk voor je te kunnen oplossen, vragen we je om een duidelijke foto toe te voegen van wat je hebt ontvangen, en daarbij de EAN code te vermelden (dit is het getal onder de barcode op de verpakking van het product). Zo kunnen wij controleren wat er mis is gegaan en het voor je oplossen!