Producten

Annuleren en retourneren

Ik heb het product al betaald en besteld, kan ik retourneren?

Hoewel we natuurlijk hopen dat iedereen blij is met het product dat is gewonnen, kan het natuurlijk altijd gebeuren dat je een product bij nader inzien toch niet wil.

Wanneer je het product al betaald en besteld hebt, willen we je vragen te wachten totdat je het product in huis hebt en gebruik te maken van het recht om producten te retourneren. Wij hebben hiervoor een gemakkelijke procedure ingericht, waarvan wij je vragen om gebruik van te maken.

Ga hiervoor naar ‘Gewonnen veilingen’ in jouw account. Kies het product dat je wil retourneren en geef optioneel de reden aan waarvoor je wil retourneren.

Doorloop alle verdere stappen voor het annuleren van je product. Daarna ontvang je een retourlabel per e-mail. Dit kun je op jouw pakket plakken. Zo weten we van wie het pakket komt. Je kunt het label ook altijd terug vinden onder jouw gewonnen veilingen. Je kunt hier ook het volledige retourproces volgen en dus ook zien wanneer jouw geld wordt teruggestort.